На допомогу вихователю ГПД

Щоденний план роботи на 1 день (зразок) 
Дата:__________________________________________________
               13.15-14.00 – Організація побуту і активного відпочинку дітей    
 13.15– 13.25 Прийом дітей
  • Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.
13.25– 13.30 Підготовка до обіду
Організований перехід до шкільної їдальні

13.30– 13.40 Обід
Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.
 Підготовча частина
  • Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
Основна частина
  • Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  • Повторення правил культурної поведінки за столом.
Заключна частина
  • Прослідкувати за прибиранням посуду.
Подяка поварам.
13.40– 14.00 Спортивна година  
Мета:сприяти гармонійному розвитку школяра;підвищувати працездатність;загартовувати організм; розвивати фізичні та вольові якості:силу, швидкість, спритність, витривалість.
Проведення інструктажів, бесід з ТБ при користуванні спортивним обладнанням, БЖД час спортивно-оздоровчих занять.

   Хід:Організаційний перехід дітей (до спортивного майданчика)(3 хв.)
  Перша частина –«Підготовча» (5 хв.): шикування, організаційні вказівки вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби ___________________________________________________
      Друга частина--"Основна" (10хв.)
__________________________________________________
___________________________________________________.
      Третя частина – "Заключна" (2хв.) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан
                                14.00 – 17.15. Освітньо-виховні заходи

14.00– 15.00 Самопідготовка (2-4 класи)
Мета:створити сприятливі умови для занять із самопідготовки; забезпечити учнів необхідним навчальним приладдям; закріплювати знання здобуті під час уроків; вдосконалювати навички працювати самостійно та вміти раціонально використовувати час відведений на самопідготовку.
Хід:
·        Організація дітей до роботи;
·        Виконання д.з з математики;
·        Самостійна фізкультхвилинка.
·        Виконання завдань з мови;
·        Виконання завдань з інших предметів.
 Розвивальні заняття (1 клас)
 (Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація, .. тощо )
Слідкувати за дисципліною під час розвивальних занять та самопідготовки.
15.00-15.10 Вільний час
15.10– 15.30  Виховний захід. __________________________________________
Мета:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проходить у класній кімнаті.  Виховний захід додається
15.30-16.15 Робота в гуртках. Заняття за інтересами.
(Складання  будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)
Проходить у класній кімнаті

16.15– 17.15 Прогулянка, ігри, суспільно-корисна праця
    Прогулянка:
а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б) стеження за одягом дітей;
в) ознайомлення з планом прогулянки;
г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";
д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;
є) організація ігор за вибором дітей;
ж) підбиття підсумків прогулянки.
Вид діяльності
__________________________________________________
Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності
17.15 Завершення роботи ГПД
1. Повторення правил дорожнього руху.
2. Прибирання робочих місць, іграшок.
3. Збір дітей додому.


Щоденний план роботи  на 2 день(зразок) далі чергується
Дата:__________________________________________________
               13.15-14.00 – Організація побуту і активного відпочинку дітей    
 13.15– 13.25 Прийом дітей
  • Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.
13.25– 13.30 Підготовка до обіду
Організований перехід до шкільної їдальні

13.30– 13.40 Обід
Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.
 Підготовча частина
  • Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
Основна частина
  • Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  • Повторення правил культурної поведінки за столом.
Заключна частина
  • Прослідкувати за прибиранням посуду.
Подяка поварам.
13.40– 14.00 Прогулянка
Мета:
·        викликати і розвивати інтерес до природи;
·        привчити спостерігати за змінами в природі;
·        загартовувати організм;
·        закріплювати і розвивати знання про рослинний і тваринний світ даної місцевості;
·        виховувати бажання милуватися прекрасним.
Хід:
·        прихід на подвір’я;
·        усне ведення календаря природи;
·        повторення правил ТБ під час рухливих ігор;
·        рухливі ігри:________________________________________
                      ________________________________________
                               14.00 – 17.15. Освітньо-виховні заходи

14.00– 15.00 Самопідготовка (2-4 класи)
Мета:створити сприятливі умови для занять із самопідготовки; забезпечити учнів необхідним навчальним приладдям; закріплювати знання здобуті під час уроків; вдосконалювати навички працювати самостійно та вміти раціонально використовувати час відведений на самопідготовку.
Хід:
·        Організація дітей до роботи;
·        Виконання д.з з математики;
·        Самостійна фізкультхвилинка.
·        Виконання завдань з мови;
·        Виконання завдань з інших предметів.
 Розвивальні заняття (1 клас)
 (Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація, .. тощо )
Слідкувати за дисципліною під час розвивальних занять та самопідготовки.
15.00-15.10 Вільний час
15.10– 15.30  Виховний захід. __________________________________________
Мета:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проходить у класній кімнаті.  Виховний захід додається
15.30-16.15 Робота в гуртках. Заняття за інтересами.
(Складання  будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)
Проходить у класній кімнаті

16.15– 17.15 Прогулянка, ігри, суспільно-корисна праця
    Прогулянка:
а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б) стеження за одягом дітей;
в) ознайомлення з планом прогулянки;
г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";
д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;
є) організація ігор за вибором дітей;
ж) підбиття підсумків прогулянки.
Вид діяльності
__________________________________________________
Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності
17.15 Завершення роботи ГПД
1. Повторення правил дорожнього руху.
2. Прибирання робочих місць, іграшок.
3. Збір дітей додому.

Винаходи, які придумали діти

Існує безліч винаходів і відкриттів, авторами яких стали діти. Більшість з цих відкриттів вже використовуються в нашому повсякденному жит...