Щоденний план роботи на 1 день (зразок)
Дата:__________________________________________________
13.15-14.00 – Організація побуту і активного
відпочинку дітей
13.15– 13.25 Прийом дітей
- Бесіда з класоводом про
поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.
- Відзначення відсутніх учнів у
журналі, вияснення причин відсутності.
- Оголошення учням основних
заходів протягом дня.
- Організація підготовки учнів до
фізкультурно-оздоровчих занять.
- Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.
13.25– 13.30 Підготовка
до обіду
Організований перехід до шкільної їдальні
Закріпити в
учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.
Підготовча частина
- Прослідкувати за миттям рук:
(обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля
умивальника).
Основна
частина
- Наголосити на правильному
сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
- Повторення правил культурної
поведінки за столом.
Заключна
частина
- Прослідкувати за прибиранням
посуду.
13.40– 14.00 Спортивна година
Мета:сприяти гармонійному розвитку
школяра;підвищувати працездатність;загартовувати організм; розвивати фізичні та
вольові якості:силу, швидкість, спритність, витривалість.
Проведення
інструктажів, бесід з ТБ при користуванні спортивним обладнанням, БЖД час
спортивно-оздоровчих занять.
Хід:Організаційний перехід дітей (до
спортивного майданчика)(3 хв.)
Перша
частина –«Підготовча» (5 хв.): шикування, організаційні вказівки
вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби
___________________________________________________
Друга частина--"Основна" (10хв.)
__________________________________________________
___________________________________________________.
Третя частина –
"Заключна" (2хв.) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у
відносно спокійний стан
14.00 – 17.15. Освітньо-виховні заходи
14.00– 15.00 Самопідготовка (2-4 класи)
Мета:створити
сприятливі умови для занять із самопідготовки; забезпечити учнів необхідним
навчальним приладдям; закріплювати знання здобуті під час уроків;
вдосконалювати навички працювати самостійно та вміти раціонально
використовувати час відведений на самопідготовку.
Хід:
·
Організація дітей до роботи;
·
Виконання д.з з математики;
·
Самостійна фізкультхвилинка.
·
Виконання завдань з мови;
·
Виконання завдань з інших
предметів.
Розвивальні заняття (1 клас)
(Розфарбовування, штрихування,
бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення,
аплікація, .. тощо )
Слідкувати
за дисципліною під час розвивальних занять та самопідготовки.
15.00-15.10 Вільний
час
15.10– 15.30 Виховний
захід. __________________________________________
Мета:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проходить
у класній кімнаті. Виховний захід додається
15.30-16.15 Робота в гуртках. Заняття за інтересами.
(Складання будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)
(Складання будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)
Проходить
у класній кімнаті
16.15– 17.15 Прогулянка, ігри,
суспільно-корисна праця
Прогулянка:
а)
організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б) стеження
за одягом дітей;
в)
ознайомлення з планом прогулянки;
г) бесіда
"Правила поведінки під час прогулянки";
д)
організація спостережень за погодою, змінами в природі;
є)
організація ігор за вибором дітей;
ж) підбиття
підсумків прогулянки.
Вид діяльності
__________________________________________________
Проведення
інструктажів з безпеки життє-діяльності
17.15 Завершення роботи ГПД
1.
Повторення правил дорожнього руху.
2.
Прибирання робочих місць, іграшок.
3. Збір дітей додому.
Щоденний план роботи на 2 день(зразок) далі чергується
Дата:__________________________________________________
13.15-14.00 – Організація побуту і активного відпочинку дітей
13.15– 13.25 Прийом дітей
- Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.
- Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
- Оголошення учням основних заходів протягом дня.
- Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.
- Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.
13.25– 13.30 Підготовка до обіду
Організований перехід до шкільної їдальні
Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.
Підготовча частина
- Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
Основна частина
- Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
- Повторення правил культурної поведінки за столом.
Заключна частина
- Прослідкувати за прибиранням посуду.
13.40– 14.00 Прогулянка
Мета:
·
викликати
і розвивати інтерес до природи;
·
привчити
спостерігати за змінами в природі;
·
загартовувати
організм;
·
закріплювати
і розвивати знання про рослинний і тваринний світ даної місцевості;
·
виховувати
бажання милуватися прекрасним.
Хід:
·
прихід на подвір’я;
·
усне ведення календаря природи;
·
повторення правил ТБ під час
рухливих ігор;
·
рухливі ігри:________________________________________
________________________________________
14.00 – 17.15. Освітньо-виховні заходи
14.00– 15.00 Самопідготовка (2-4 класи)
Мета:створити сприятливі умови для занять із самопідготовки; забезпечити учнів необхідним навчальним приладдям; закріплювати знання здобуті під час уроків; вдосконалювати навички працювати самостійно та вміти раціонально використовувати час відведений на самопідготовку.
Хід:
· Організація дітей до роботи;
· Виконання д.з з математики;
· Самостійна фізкультхвилинка.
· Виконання завдань з мови;
· Виконання завдань з інших предметів.
Розвивальні заняття (1 клас)
(Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація, .. тощо )
Слідкувати за дисципліною під час розвивальних занять та самопідготовки.
15.00-15.10 Вільний час
15.10– 15.30 Виховний захід. __________________________________________
Мета:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проходить у класній кімнаті. Виховний захід додається
15.30-16.15 Робота в гуртках. Заняття за інтересами.
(Складання будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)
(Складання будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)
Проходить у класній кімнаті
16.15– 17.15 Прогулянка, ігри, суспільно-корисна праця
Прогулянка:
а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б) стеження за одягом дітей;
в) ознайомлення з планом прогулянки;
г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";
д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;
є) організація ігор за вибором дітей;
ж) підбиття підсумків прогулянки.
Вид діяльності
__________________________________________________
Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності
17.15 Завершення роботи ГПД
1. Повторення правил дорожнього руху.
2. Прибирання робочих місць, іграшок.
3. Збір дітей додому.